Some random website says:

“The English-language newspaper The Moscow Times, which is distributed for free in Moscow, and owned by the Finnish media company Sanoma, is also fully independent of the Kremlin, but it reaches almost exclusively English-speaking expats and tourists.”

According to Wikipedia, that information is out of date:

“In 2015, Sanoma sold MoscowTimes LLC to Demyan Kudryavtsev, a former director of Kommersant.[12][13][14]

In 2017 The paper version stopped. The last paper number appeared on July 6.[15].

In July 2017 the ownership changed to a foundation based in the Netherlands.[16][17]”

Their about page doesn’t give much more information.